HOGY EGY PROFI KÉPET MUTASSON VÁLLALKOZÁSOD!
Most indítod el céged vagy nem az a kép néz vissza rád, amit szeretnél?
Szeretnél egy olyan design-t mutatni vállalkozásodról, amit megálmodtál? Minden elképzelésed megvan, de nem tudsz ezzel foglalkozni?
Esetleg nincs ötleted, de szeretnél profizmust sugározni? Rájöttél nem is olyan sima ügy szórólapot szerkeszteni egy wordben? Random posztolgatsz a közösségi oldalaidon, de senki nem reagál rá?
Nem jön az ihlet a tartalomgyártáshoz?
Miért dolgozz velem?
10 év tapasztalatom van kommunikációs területen. Ellenben hiszek az egy életen át tartó tanulásban, így folyamatosan fejlesztem tudásomat és ismereteimet!
Koncepcióban, rendszerben gondolkodom, nem okoz problémát több dolog kézben tartása. Szépséget és az üzleti gondolkodásmódot hangolom össze.
Kreatív beállítottságomnak miatt kiemelt szerepe van nálam az egyedi, stílusos és összehangolt arculatnak. Mivel azt csinálom, amit szeretek, ezáltal maximalista is vagyok.
A megvalósítás folyamata:
Minden projekt egy személyes, telefonos vagy online konzultációval indul. Ennek alkalmával felmérem az igényeidet, megbeszéljük a céljaidat, továbbá, hogy milyen feladatokat kell elvégezni.
Az igényfelmérés után személyre szabott árajánlatot küldök. Amennyiben elfogadod ajánlatomat, indulhat a megrendelés.
A tervezést egy kisebb piackutatással kezdek, specifikus inspirációkat keresek a szakmád jellegzetességeire vonatkozóan.
Arculattervezés esetén egy hangulattáblát készítek, weblap készítésekor drótvázat. Grafikai elemek tervezésekor 2 koncepciót dolgozok ki, 2 módosítási körrel, de természetesen azon leszek, hogy 100%-osan elégedett legyél.
Amennyiben szeretnél változtatást kérni, megbeszéljük. Amikor elfogadásra kerülnek a tervek, elindítom a kivitelezést.
Elkészül és átadásra kerül a végleges munka. A megrendelt elemeket többféle formátumban is elküldöm (pdf, jpg, png), a weblapot teszteljük. Ezután teljesítés igazolást küldök és kiállítom a számlát.
Olyan sosincs, hogy minden kész, folyamatosan segítek egy-egy ötleted megvalósításában, a fejlesztésekben, de akár az ötletek és a további kommunikációs stratégia kialakításában.