Skip to content

tartalomgyártás

Legyen szó új designról vagy a régi átalakításáról. Logóról, de akár egy teljes arculatról, SEGÍTEK ezek megtervezésében. Egy sajtóközlemény, a weboldalad tartalma vagy egy poszt megírása nagy odafigyelést igényel. Biztosan voltál már úgy, hogy szükséged van egy témára, de nem kap el az ihlet. A stilisztika és a helyesírás is meghatározza azt, hogy valaki ügyfeleddé váljon. Egy jól megírt szöveg célcsoport specifikus, informál és cselekvésre késztet. Bízd rám, hogy NE okozzon fejfájást a szövegírás!

MIBEN SZÁMÍTHATSZ rám, HA tartalomgyártásról van szó?

Weblap vagy landing oldal szöveg

Blogbejegyzések, közösségi média posztok

Hirdetés szövegek, bemutatkozó anyagok

Sajtóközlemény, sajtó háttéranyag, PR cikk

sok témában alkottam már, de vannak kedvenc területeim:

Utazási, kirándulási tippek

Hulladékgazdálkodás, - megelőzés

Egészséges életmód, szépségipar

Alapok...

A megvalósítás folyamata:

Minden projekt egy személyes, telefonos vagy online konzultációval indul. Ennek alkalmával felmérem az igényeidet, megbeszéljük a céljaidat, továbbá, hogy milyen feladatokat kell elvégezni.

Az igényfelmérés után személyre szabott árajánlatot küldök.  Amennyiben elfogadod ajánlatomat, indulhat a megrendelés. 

A tervezést egy kisebb piackutatással kezdek, specifikus inspirációkat keresek a szakmád jellegzetességeire vonatkozóan.

Arculattervezés esetén egy hangulattáblát készítek, weblap készítésekor drótvázat. Grafikai elemek tervezésekor 2 koncepciót dolgozok ki, 2 módosítási körrel, de természetesen azon leszek, hogy 100%-osan elégedett legyél.

Amennyiben szeretnél változtatást kérni, megbeszéljük. Amikor elfogadásra kerülnek a tervek, elindítom a kivitelezést.

Elkészül és átadásra kerül a végleges munka. A megrendelt elemeket többféle formátumban is elküldöm (pdf, jpg, png), a weblapot teszteljük. Ezután teljesítés igazolást küldök és kiállítom a számlát.

Olyan sosincs, hogy minden kész, folyamatosan segítek egy-egy ötleted megvalósításában, a fejlesztésekben, de akár az ötletek és a további kommunikációs stratégia kialakításában.

fuzet optimalizalt